Referat finansowy

Referat finansowy

Referat finansowy:

Skarbnik Gminy: Bożena Masalska tel. 85/ 682-98-90

1. Prowadzenie bieżącej gospodarki finansowej zgodnie z przyjętym budżetem;
2. Udział w przygotowywaniu projektu budżetu oraz zmian w obowiązującym budżecie;
3. Kontroli prawidłowego i terminowego ustalania należności z tytułu dochodów, prowadzenie ewidencji wydatków;
4. Organizacja prawidłowego obiegu dokumentów finansowych w całym referacie;
5. Przeprowadzanie inwentaryzacji rachunków bankowych oraz środków majątkowych;
6. Sporządzanie sprawozdań statystycznych z zakresu gospodarki finansowej gminy.

Księgowy: Halina Nowik tel 85/ 682-98-99

1. Prowadzenie ewidencji analitycznej dochodów i wydatków budżetowych;
2. Sporządzanie list płac dla pracowników urzędu oraz pracowników gospodarki komunalnej;
3. Sporządzanie list wypłat świadczeń specjalnych;
4. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania;
5. Prowadzenie rejestrów ewidencyjnych środków trwałych;
6. Sporządzanie poleceń przelewów na podstawie zatwierdzonych dowodów księgowych;
7. Prowadzenie rozliczeń z ZUS z tytułu ubezpieczeń społecznych pracowników

Stanowiska d/s wymiaru podatku: Adamowicz Małgorzata, Natalia Czerniecka tel. 85/ 682-98-87

1. Przygotowywanie projektów decyzji dotyczących wymiaru podatku rolnego, leśnego i od nieruchomości;
2. Przygotowywanie decyzji z tytułu udzielanych ulg i umożeń w wymiarze podatku;
3. Wystawianie zaświadczeń o stanie majątkowym;
4. Terminowe wszczynanie postępowań egzekucyjnych;
5. Naliczanie należności z tytułu czynszu dzierżawnego.
6. Prowadzenie kontroli rachunkowej inkasentów oraz sporządzanie list wypłat za inkaso;
7. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w w/w zakresie.

Stanowisko d/s księgowości budżetowej: Beata Rusakow tel: 85/ 682-98-89

1. Naliczanie należności z tytułu poboru wody
2. Terminowe wszczynanie postępowań egzekucyjnych;
3. Przygotowywanie decyzji z tytułu udzielanych ulg i umożeń;
4. Rozliczenia podatku VAT;
5. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w w/w zakresie.

Stanowisko d/s obsługi kasowej oraz ewidencji działalności gospodarczej: Pawłowicz Anna tel. 85/ 682-98-92

1. Terminowe odprowadzanie zainkasowanych kwot na rachunki bankowe;
2. Rzetelne prowadzenie raportów kasowych oraz prawidłowe rozliczanie się z kwitariuszy przychodowych;
3. Prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej,  wym przyjmowanie wniosków o dokonanie wpisu lub też wykreślenie z ewidencji;
4. Prowadzenie rejestru podmiotów prowadzących usługi hotelarskie;
5. Wydawanie oraz cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
6. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w w/w zakresie.

Stanowisko d/s księgowości budżetowej: Konik Ewa tel. 85/ 682-98-98

1. Naliczanie należności z tytułu poboru gazu
2. Terminowe wszczynanie postępowań egzekucyjnych;
3. Przygotowywanie decyzji z tytułu udzielanych ulg i umożeń;
4. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w w/w zakresie.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Data wytworzenia: 2007-02-27

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2007-02-27

Data modyfikacji: 2022-05-16

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2007-02-27