Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego

Narewka, dnia 23.12.2020 roku

ZP.271.2.13.2020

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

Zamawiający Gmina Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka, tel. /85/ 682 98 80, fax. /85/ 682 98 85, e-mail: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl zaprasza do złożenia oferty której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z póź. Zm.) Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8:

  • Zamawiający:
    1. Gmina Narewka, ul. Białowieska 1,17-220 Narewka, NIP 603-00-06-370, Regon 050659562
  • Nazwa przedmiotu zamówienia:

„Zakup wraz z dostawą ciągnika rolniczego”

  • Sposób udzielenia zamówienia
    1. Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem Nr 148/20 Wójta Gminy Narewka z dnia 17 sierpnia 2020 w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielenia zamówień publicznych, których wartość szacunkowa nie przekracza wyrażonej w złotych równoważności kwoty 30000 euro, w formie zapytania ofertowego.
  • Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – minimalne parametry techniczne ciągnika rolniczego:
    1. używany
    2. rok produkcji od 2007 r.
    3. min moc KM 162
    4. układ chłodzenia - ciecz
    5. skrzynia przekładniowa bezstopniowa
    6. Napęd na wszystkie koła 4x4
    7. WOM: tak
    8. kabina: tak
    9. układ zawieszenia narzędzi: przedni TUZ
    10. liczba wyjść hydrauliki zewnętrznej min 6
    11. instalacja pneumatyki zewnętrznej (gniazdo przyłączeniowe)
    12. wyposażenie: oświetlenie robocze, lusterka,
    13. koszt dostawy ciągnika na adres Zamawiającego w cenie oferty,
    14. dokumenty niezbędne do rejestracji,
    15. Do oferty Wykonawca może załączyć folder lub inne dokumenty opisujące oferowany ciągnik.
    16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w zapytaniu oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik do ZP.
    17. Wskazanie przez Zamawiającego opisem lub obrazem (przykładową fotografią) marki lub nazw handlowych poszczególnych elementów wyposażenia służy jedynie do ustalenia ich standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta.
    18. Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
    19. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu, o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
    20. Wszelkie nazwy własne materiałów, urządzeń i produktów użyte w zapytaniu, mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych. Wszystkie wskazane w zapytaniu znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/.
    21. Wszelkie użyte zapytaniu odniesienia do norm mają na celu jedynie określenie ich parametrów technicznych, estetycznych, jakościowych.
    22. W przypadku, gdy w zapytaniu zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, cechy techniczne i jakościowe, patentu lub oznaczenia pochodzenia o których mowa w art. 30 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w zapytaniu.
    23. Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w zapytaniu, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
    24. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy z należytą starannością, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi normami i przepisami prawa.
  • Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
    • termin wykonania zamówienia: do 31.12.2020 r.
    • warunki płatności: przelew
  1. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
    • Ogłoszenie o postępowaniu o udzielenie zamówienia zostało zamieszczone na stronie internetowej bip.ug.narewka.wrotapodlasia.pl.
  2. Kryteria wyboru ofert:
    • 100% cena ofertowa.
    • Opis sposobu obliczenia ceny oferty
      1. Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w oparciu o załączony Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do zaproszenia.
      2. Cena jednostkowa za wykonane dostawy winna obejmować wymogi zawarte w niniejszym zaproszeniu i projekcie umowy. Cena powinna obejmować koszty transportu do Zamawiającego.
      3. Cena winna być wyrażona w złotych polskich. Wszystkie rozliczenia między stronami będą dokonywane w PLN.                                                                                                                                              
      4. Cena określona przez wykonawcę zostanie ustalona na czas trwania umowy i nie będzie podlegać
  1. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy na podstawie odrębnych przepisów zamawiającego)
    • Wzór umowy w załączeniu.
  2. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  3. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  4. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  5. Sposób przygotowania oferty:
    • Wzór oferty stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
    • Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem.
    • Oferta musi być przesłana za pośrednictwem: e-maila, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka, e-mail: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl do dnia 29.12.2020 r. do godz. 11:00.
    • Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą oceniane.
  6. Zamawiający informuje, że oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
  7. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  8. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli będzie niekompletna (np. nie zawiera wszystkich wymaganych zapytaniem dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy) lub jej treść nie będzie odpowiadać treści Zapytania ofertowego lub gdy Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu na podstawie okoliczności wskazanych w Zapytaniu ofertowym.
  9. Zamawiający dopuszcza unieważnienie postępowania bez podawania przyczyn.
  10. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
  11. Niniejsze zapytanie nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych,
  12. Niniejsze zapytanie nie jest postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz nie kształtuje zobowiązania Zamawiającego do przyjęcia którejkolwiek z ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny oraz bez wyboru którejkolwiek ze złożonych ofert
  13. Klauzula o ochronie danych osobowych:
    • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod nr (85) 682 98 80;
    • W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Gminę Narewka danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: iod_ug_narewka@podlaskie.pl
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
    • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą;
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
    • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
    • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    • posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
    • w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Szymaniuk

Data wytworzenia: 2020-12-23

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data modyfikacji: 2020-12-23

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2020-12-23