Zarządzenie Nr 113/09

ZARZĄDZENIE NR 113/09
WÓJTA GMINY NAREWKA
z dnia 20 marca 2009

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Narewce

     Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z 29 września 1994r.o rachunkości ( Dz.U.z 2002r. nr 76, poz.694, z 2003 r. Nr 60, poz.535, Nr 139, poz.1324, z 2004 r. Nr 96, poz.959, Nr 124, poz.1152, Nr 145, poz.1535, Nr 146, poz. 1546, Nr 213, poz. 2155, Nr 229, poz. 2276 z 2005 r. Nr 10,poz.66, Nr 184, poz.1539, z 2006 r. Nr 157, poz.1119, Nr 267,poz. 2252 z 2006r. Nr 157, poz.1119 Nr 208, poz.1540, z 2008r. Nr 63, poz. 393, Nr 144, poz. 900, Nr 171, poz. 1056, Nr 214, poz.1343) zarządzam:

§ 1.  

     Przeprowadzenie inwentaryzacji zdawczo- odbiorczej składników majątkowych w Ośrodku Sportu i Rekreacji w Narewce
§ 2.  

  1.Powołuję komisję inwentaryzacyji zdawczo-odbiorczej  w składzie:

1) Pani Maria Urbanowicz - przewodniczący

2) Pani Zenaidy Kalinowskiej – przekazujący

3) Pani Alicji Kabać - przyjmujący                    

  2. Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 26 marca 2009.

§ 3.  

     Inwentaryzacją należy objąć następujące składniki majątkowe:

1. środki trwałe

2. pozostałe środki trwałe

3. należności

4. zobowiązania

5. środki pieniężne na rachunku bankowym oraz w kasie

6. druki ścisłego zarachowania.

§ 4.  

1. Składniki majątku wymienione w § 3 pkt 1 i 2 należy spisać na arkuszach spisu z natury.

2. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt.3 , 4,6 należy przeprowadzić w drodze porównania stanu z księgami rachunkowymi.

3.Inwentaryzację składników majątku wymienionych w §3 pkt 5 należy przeprowadzić w drodze spisu z natury i porównania z danymi z księgi w formie protokołu kontroli kasy oraz wyciągu bankowego.

§ 5.  

Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w referacie finansowo-księgowym w terminie do dnia 27.03.2009 r.

§ 6.  

Zobowiązuję komisję do:

- przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,

- przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem OSiR, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,

- dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,

- sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,

- przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-księgowego w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.

§ 7.  

Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 8.  

Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.

Wójt Gminy
mgr Mikołaj Pawilcz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Data wytworzenia: 2009-03-20

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2009-03-31

Data modyfikacji: 2009-03-31

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2009-03-31