Zarządzenie Nr 205/05

ZARZĄDZENIE NR 205/05

WÓJTA GMINY NAREWKA

z dnia 22 grudnia 2005r.

 

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji

Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z 29 września 1994r. - tekst jednolity z 2002r Dz.U. nr 76, poz.694 ze zmianami.

§ 1. Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych w:

  1) Urzędzie Gminy Narewka

  2) Ochotniczych Strażach Pożarnych

  3) Świetlicach wiejskich

  4) Rozprężalni gazu ( stan gazu )

§ 2. Powołuje się zespoły spisowe dla przeprowadzenia spisu z natury.

Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 31 grudnia 2005r. w terminie od 05.01.2005 do 20.01.2005r.

§ 3. Inwentaryzacją należ objąć następujące składniki majątkowe:

  1) środki trwałe,

  2) środki pieniężne,

  3) należności i zobowiązania,

  4) druki ścisłego zarachowania.

§ 4. 1. Składniki majątku wymienione w § 3 pkt 1 należy spisać na arkuszach spisu z natury.

  2. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w §3 pkt 2 należy przeprowadzić w drodze spisu z natury i porównania z danymi z księgi w formie protokołu kontroli kasy.

  3. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt.3 należy przeprowadzić w drodze uzyskania potwierdzenia sald od kontrahentów.

  4. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 6 przeprowadzić poprzez porównanie stanu faktycznego ze stanem wynikającym z ksiąg rachunkowych w drodze spisu z natury.

§ 5. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w referacie finansowo-księgowym w terminie do dnia 05.01.2006r.

§ 6. Zobowiązuję komisję do:

 1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,

 2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,

 3) dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,

 4) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,

 5) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-księgowego w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.

§ 7. Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

§ 8. Wykonanie zadania powierzam Sekretarzowi Gminy.

§ 9. Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.

Otrzymują do wykonania:

 

.....................

 

.....................

 

        ( data i podpis komisji )

Wójt Gminy

mgr Mikołaj Pawilcz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik

do Zarządzenia Nr 205/05

Wójta Gminy Narewka

z dnia 22 grudnia 2005 r.

W Y K A Z

 

KOMISJI INWENTARYZACYJNYCH DO PRZEPROWADZENIA SPISU Z NATURY

Lp.

Jednostka

Skład komisji inwentaryzacyjnej

Uwagi

1.

Materiały budowlane

Andrzej Nikiciuk - przewodniczący
Jarosław Gołubowski - członek

2.

Środki pieniężne w kasie oraz na rachunku bankowym, zobowiązania, pożyczki,
należności oraz druki ścisłego zarachowania

Alentyna Olesińska - przewodniczący
Ewa Charkiewicz - członek

3.

Urząd Gminy Narewka

Krystyna Sawicka - przewodniczący
Zenaida Łuksza - członek

4.

Rozprężalnia gazu (stan gazu)

Łukasz Zasim - przewodniczący
Jarosław Gołubowski - członek

5.

Stan benzyny, oleju napędowego - wszystkie pojazdy będące na stanie mienia gminy oraz stan oleju opałowego w kotłowniach podległych Urzędowi Gminy

Łukasz Zasim - przewodniczący
Jarosław Gołubowski - członek

6.

Ochotnicze Straże Pożarne w:
- Narewce
- Olchówce
- Siemianówce
- Lewkowie Starym

Alicja Łuksza - przewodniczący
Marcin Szymaniuk - członek

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2005-12-30

Data modyfikacji: 2005-12-30

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2005-12-30