Zarządzenie Nr 170/05

ZARZĄDZENIE NR 170/05

WÓJTA GMINY NAREWKA

z dnia 18 kwietnia 2005 r.

w sprawie dokonania zmian w regulaminie organizacyjnym

     Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759) zarządzam, co następuje:

§ 1. Dokonuje się zmian w treści regulaminu organizacyjnego w następujący sposób:

1) W Rozdziale III § 6 w ust. 11 otrzymuje brzmienie: Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i o charakterze socjalnym.

2) W Rozdziale III § 6 ust. 3 - otrzymuje brzmienie: Referat finansowy - 8 osobowy - Fn.

3) W Rozdziale III § 6 dodaje się ust. 14 - stanowisko ds. melioracji -1 osobowe.

§ 2. W Rozdziale III § 8 w ust. 10 dodaje się:

5) przyjmowanie wniosków dot. przyznawania oraz wstrzymywania i cofania świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym wraz z wymaganymi załącznikami,

6) wyliczania przysługujących świadczeń i przygotowywanie projektów decyzji przyznających świadczenia socjalne.

7) sprawozdawczość obowiązująca w tym zakresie,

8) przygotowywanie listy wypłat i przelewów.

§ 3. W Rozdziale III § 8 ust. 11 dodaje się:

Do zadań stanowiska ds. melioracji należy:

1) Ustalania wysokości składek i innych świadczeń na rzecz spółki wodnej,

2) Wydawanie decyzji w sprawach ustalania rozmiarów i terminu wykonywania obowiązków obejmujących utrzymanie i eksploatację urządzeń melioracyjnych,

3) Przygotowywanie decyzji ustalających opłaty melioracyjne i odszkodowania za szkody w związku z wykonywaniem urządzeń,

4) Wymiar i inkaso należności za konserwację urządzeń melioracyjnych,

5) Prowadzenie egzekucji należności w zakresie dochodów spółki,

6) Dokonywanie przeglądów urządzeń melioracyjnych,

7) Aktualizacja i ewidencja użytkowników,

8) Opracowywanie planów rzeczowo-finansowych konserwacji urządzeń melioracyjnych na terenie gminy i bilansowanie dotacji na ten cel

9) Organizowanie wykonawstwa robót konserwacyjnych i nadzorowaniu ich przebiegu.

10) Sporządzanie ocen i analiz z postępu prac konserwacji urządzeń melioracyjnych,

11) Udzielanie pomocy spółce wodnej między innymi w zwoływaniu walnych zgromadzeń spółek i zapewnianiu ściągalności składek.

12) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta gminy lub jego zastępcę.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18 kwietnia 2005 r..

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2005-04-26

Data modyfikacji: 2005-04-26

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2005-04-26