Zarządzenie Nr 170/05
ZARZĄDZENIE NR 170/05
WÓJTA GMINY NAREWKA
z dnia 18 kwietnia 2005 r.
w sprawie dokonania zmian w regulaminie organizacyjnym
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759) zarządzam, co następuje:
§ 1. Dokonuje się zmian w treści regulaminu organizacyjnego w następujący sposób:
1) W Rozdziale III § 6 w ust. 11 otrzymuje brzmienie: Stanowisko ds. świadczeń rodzinnych i o charakterze socjalnym.
2) W Rozdziale III § 6 ust. 3 - otrzymuje brzmienie: Referat finansowy - 8 osobowy - Fn.
3) W Rozdziale III § 6 dodaje się ust. 14 - stanowisko ds. melioracji -1 osobowe.
§ 2. W Rozdziale III § 8 w ust. 10 dodaje się:
5) przyjmowanie wniosków dot. przyznawania oraz wstrzymywania i cofania świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym wraz z wymaganymi załącznikami,
6) wyliczania przysługujących świadczeń i przygotowywanie projektów decyzji przyznających świadczenia socjalne.
7) sprawozdawczość obowiązująca w tym zakresie,
8) przygotowywanie listy wypłat i przelewów.
§ 3. W Rozdziale III § 8 ust. 11 dodaje się:
Do zadań stanowiska ds. melioracji należy:
1) Ustalania wysokości składek i innych świadczeń na rzecz spółki wodnej,
2) Wydawanie decyzji w sprawach ustalania rozmiarów i terminu wykonywania obowiązków obejmujących utrzymanie i eksploatację urządzeń melioracyjnych,
3) Przygotowywanie decyzji ustalających opłaty melioracyjne i odszkodowania za szkody w związku z wykonywaniem urządzeń,
4) Wymiar i inkaso należności za konserwację urządzeń melioracyjnych,
5) Prowadzenie egzekucji należności w zakresie dochodów spółki,
6) Dokonywanie przeglądów urządzeń melioracyjnych,
7) Aktualizacja i ewidencja użytkowników,
8) Opracowywanie planów rzeczowo-finansowych konserwacji urządzeń melioracyjnych na terenie gminy i bilansowanie dotacji na ten cel
9) Organizowanie wykonawstwa robót konserwacyjnych i nadzorowaniu ich przebiegu.
10) Sporządzanie ocen i analiz z postępu prac konserwacji urządzeń melioracyjnych,
11) Udzielanie pomocy spółce wodnej między innymi w zwoływaniu walnych zgromadzeń spółek i zapewnianiu ściągalności składek.
12) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta gminy lub jego zastępcę.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 18 kwietnia 2005 r..
Metryka strony