Zarządzenie Nr 205/05
ZARZĄDZENIE NR 205/05
WÓJTA GMINY NAREWKA
z dnia 22 grudnia 2005r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z 29 września 1994r. - tekst jednolity z 2002r Dz.U. nr 76, poz.694 ze zmianami.
§ 1. Zarządzam przeprowadzenie pełnej inwentaryzacji składników majątkowych w:
1) Urzędzie Gminy Narewka
2) Ochotniczych Strażach Pożarnych
3) Świetlicach wiejskich
4) Rozprężalni gazu ( stan gazu )
§ 2. Powołuje się zespoły spisowe dla przeprowadzenia spisu z natury.
Inwentaryzację należy przeprowadzić metodą spisu z natury według stanu na dzień 31 grudnia 2005r. w terminie od 05.01.2005 do 20.01.2005r.
§ 3. Inwentaryzacją należ objąć następujące składniki majątkowe:
1) środki trwałe,
2) środki pieniężne,
3) należności i zobowiązania,
4) druki ścisłego zarachowania.
§ 4. 1. Składniki majątku wymienione w § 3 pkt 1 należy spisać na arkuszach spisu z natury.
2. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w §3 pkt 2 należy przeprowadzić w drodze spisu z natury i porównania z danymi z księgi w formie protokołu kontroli kasy.
3. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt.3 należy przeprowadzić w drodze uzyskania potwierdzenia sald od kontrahentów.
4. Inwentaryzację składników majątku wymienionych w § 3 pkt. 6 przeprowadzić poprzez porównanie stanu faktycznego ze stanem wynikającym z ksiąg rachunkowych w drodze spisu z natury.
§ 5. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w referacie finansowo-księgowym w terminie do dnia 05.01.2006r.
§ 6. Zobowiązuję komisję do:
1) przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,
2) przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,
3) dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,
4) sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,
5) przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-księgowego w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.
§ 7. Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 8. Wykonanie zadania powierzam Sekretarzowi Gminy.
§ 9. Zarządzenie obowiązuje z dniem podjęcia.
Otrzymują do wykonania:
.....................
.....................
( data i podpis komisji )
Wójt Gminy
mgr Mikołaj Pawilcz
Załącznik
do Zarządzenia Nr 205/05
Wójta Gminy Narewka
z dnia 22 grudnia 2005 r.
W Y K A Z
KOMISJI INWENTARYZACYJNYCH DO PRZEPROWADZENIA SPISU Z NATURY
Lp. |
Jednostka |
Skład komisji inwentaryzacyjnej |
Uwagi |
1. |
Materiały budowlane |
Andrzej Nikiciuk - przewodniczący |
|
2. |
Środki pieniężne w kasie oraz na rachunku bankowym, zobowiązania, pożyczki, |
Alentyna Olesińska - przewodniczący |
|
3. |
Urząd Gminy Narewka |
Krystyna Sawicka - przewodniczący |
|
4. |
Rozprężalnia gazu (stan gazu) |
Łukasz Zasim - przewodniczący |
|
5. |
Stan benzyny, oleju napędowego - wszystkie pojazdy będące na stanie mienia gminy oraz stan oleju opałowego w kotłowniach podległych Urzędowi Gminy |
Łukasz Zasim - przewodniczący |
|
6. |
Ochotnicze Straże Pożarne w: |
Alicja Łuksza - przewodniczący |
Metryka strony