Zarzadzenie Nr 63/08

 

ZARZĄDZENIE NR 63/08

WÓJTA GMINY NAREWKA

z dnia 04 marca 2008 r.

w sprawie powołania zdawczo – odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej do przeprowadzenia inwentaryzacji Ochotniczej Straży Pożarnej w Narewce.

 
     Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z 29 września 1994r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2002 r. Dz.U. nr 76, poz.694, z 2003 r. Nr 60, poz.535, Nr 139, poz.1324, z 2004 r. Nr 96, poz.959, Nr 124, poz.1152, Nr 145, poz.1535, Nr 146, poz. 1546, Nr 213, poz. 2155, Nr 229, poz. 2276 z 2005 r. Nr 10,poz.66, Nr 184, poz.1539, z 2006 r. Nr 157, poz.1119, Nr 267, poz. 2252) zarządzam:
 
§ 1
  1. Powołuje się zdawczo – odbiorczą komisję inwentaryzacyjną do przeprowadzenia inwentaryzacji środków trwałych i materiałów wg stanu na dzień 12 marca 2008 r w Ochotniczej Straży Pożarnej w Narewce.

  2. W skład zdawczo – odbiorczej komisji inwentaryzacyjnej wchodzi:
    Przewodniczący   - Anatol Borowski
    Członek              - Marcin Szymaniuk
    Przekazujący      - Tomasz Biegluk
    Przyjmujący       - Michał Oniskiewicz
 
§ 2
  1. Spis zdawczo – odbiorczy należy przeprowadzić w okresie od dnia 12 marca do 17 marca 2008 r.

  2. Arkusze spisowe pobierze przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej w referacie finansowo-księgowym w terminie do dnia 12.03.2008 r.
 

§ 3

     Składniki majątku wymienione w § 1 pkt 1 należy spisać na arkuszach spisu z natury, o których mowa w § 2 pkt 2.
 
§ 4
  1. Zobowiązuję komisję do:

    1. przeprowadzenia inwentaryzacji przy czynnym udziale osób materialnie odpowiedzialnych,

    2. dopuszcza się przeprowadzenie inwentaryzacji bez udziału osoby przekazującej,

    3. przestrzegania ogólnie obowiązujących przepisów o inwentaryzacji oraz zasad i sposobów postępowania określonych w instrukcji w sprawie gospodarki majątkiem gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie,

    4. dokonania ostatecznej wyceny składników majątkowych,

    5. sporządzenia rozliczenia inwentaryzacji,

    6. przekazania kompletnej dokumentacji inwentaryzacyjnej do referatu finansowo-księgowego w terminie pięciu dni po zakończeniu spisu.
 

§ 5

     Członków komisji czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.

    § 6

         Materiały ze spisu przyjmuje księgowa Urzędu Gminy Narewka, która sprawdza je pod względem merytorycznym i formalnym, porównuje z ewidencją księgową i niezwłocznie wraz z wnioskami przedstawia Wójtowi Gminy.
     

    § 7

         Do dnia 31 marca 2008 r. księgowa Urzędu Gminy Narewka uzgodni ewidencję z arkuszami spisowymi, ustali niedobory i nadwyżki oraz przedstawi wnioski do rozliczenia osoby materialnie odpowiedzialnej.
     

    § 8

         Zarządzenie wchodzi z dniem podpisania.

    Metryka strony

    Udostępniający: Wójt Gminy Narewka

    Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

    Data wytworzenia: 2008-03-04

    Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

    Data wprowadzenia: 2008-03-05

    Data modyfikacji: 2008-03-05

    Opublikował: Wioletta Bołtryk

    Data publikacji: 2008-03-05