Zarządzenie Nr 171/10

Zarządzenie Nr 171/10

Wójta Gminy Narewka

z dnia 22 kwietnia 2010 r.

w sprawie zmian w regulaminie wynagradzania pracowników Urzędu gminy Narewka.

Na podst. art. 39 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych /Dz. U. Nr 223, poz. 1458/ zarządzam, co następuje:

§ 1  W Zarządzeniu  Nr 127/09 Wójta Gminy Narewka z dnia 23 czerwca 2009 r. w sprawie zatwierdzenia regulaminu wynagradzania pracowników Urzędu Gminy Narewka zmienionym Zarządzeniem Nr134/09 Wójta Gminy Narewka z dnia 2 września 2009 r. załącznik Nr 2 do Regulaminu otrzymuje brzmienie:

TABELA  STANOWISK  PRACOWNICZYCH, KATEGORIE  ZASZEREGOWANIA  WSKAZUJĄCE  MINIMALNY  I  MAKSYMALNY MIESIĘCZNY  POZIOM  WYNAGRODZENIA  ZASADNICZEGO,MAKSYMALNE  STAWKI  DODATKU  FUNKCYJNEGO  ORAZMINIMALNE  WYMAGANIA  KWALIFIKACYJNE

Lp.

Stanowisko

Kategorie

zaszeregowania

Maksymalna stawka dodatku funkcyjnego do

Minimalne  wymagania

kwalifikacyjne ¹)

 

Wykształcenie

oraz umiejetności

zawodowe

Staż  pracy

(w  latach)

 

1

2

3

4

5

6

 

I.  Stanowiska  kierownicze  urzednicze

 

1

Sekretarz  Gminy

XVII-XIX

7

Wyższe

4  lata  na  stanowisku

urzedniczym  w  tym  co  najmniej  2  lata  na  kierowniczym  stanowisku  urzędniczym

 

2

Skarbnik  Gminy

XVII-XIX

7

Wyższe  ekonomiczne  lub  podyplomowe  ekonomiczne

3

 

3

Kierownik  Urzędu  Stanu  Cywilnego

XVI-XVIII

6

Według  odrębnych  przepisów

 

4

Zastepca  Kierownika  Urzędu  Stanu  Cywilnego

XIII-XV

4

Wyższe ²)

4

 

5

Główny  księgowy

XV-XVII

2

Według  odrębnych  przepisów

 

6

Kierownik  (dyrektor)

jednostki  organizacyjnej

XV-XIX

2

Wyższe ²)

5

 

7

Kierownik referatu;

pełnomocnik  do  spraw  ochrony  informacji  niejawnych

XIII-XV

4

Wyższe ²)

 

II.  Stanowiska  urzędnicze

8.

inspektor

XII-XIV

-

Wyższe2)

3

9

podinspektor

informatyk

X-XIII

 

-

Wyższe ²)

Średnie ³)

-

3

10

referent  administracyjo-

biurowy

IX-XII

-

Średnie ³)

2

11

księgowy

IX-XII

-

Średnie ³)

2

12

referent,

kasjer

IX-XII

-

Średnie ³)

2

13

młodszy referent,

młodszy księgowy

VIII-XI

-

Średnie ³)

2

14

pomoc  administracyjna,

pracownik  biurowy

III-VI

-

Średnie ³)

-

III.  Stanowiska  pomocnicze  i  obsługi

15

administrator  ośrodka

X-XI

Średnie3)0

16

kierowca  operator  maszyn  specjalnych

IX-XI

Według  odrębnych  przepisów

17

kierowca  autobusu

VII-IX

Według  odrębnych  przepisów

18

kierowca  samochodu

ciężarowego

VII-IX

Według  odrębnych  przepisów

19

kierowca samochodu

towarowo-osobowego

IX-XI

Według odrębnych przepisów

20

kierowca  samochodu

osobowego

V-VII

Według  odrębnych  przepisów

21

kierowca  ciągnika

V-VII

Według  odrębnych  przepisów

22

woźna

IV-VI

-

Podstawowe 4)

-

23

operator sprzętu do wywozu nieczystości stałych i płynnych,

robotnik  gospodarczy,

robotnik drogowy

I-V

-

Podstawowe 4)

-

24

pracownik zatrudniony w ramach prac interwencyjnych i robót publicznych

I-V

-

Podstawowe 4)

-

 

1)                1) Szczegółowe  wymagania  kwalifikacyjne  w  zakresie  wykształcenia  i  stażu  pracy  dla  kierowniczych stanowisk urzędniczych  i  stanowisk
      
urzędniczych,  na  których  stosunek  pracy  nawiązano  na  podstawie umowy  o  pracę, uwzględniają  wymagania  określone  w  ustawie,  przy  czym
     
do  stażu  pracy  wymaganego na  kierowniczych stanowiskach  urzędniczych  wlicza  się  wykonywanie działalności  gospodarczej, zgodnie  z  art  6
     
ust.  4  pkt  1 ustawy.

2)       Wyższe  odpowiedniej  specjalności  umożliwiające  wykonywanie  zadań  na  stanowisku,  a  w  odniesieniu do  stanowisk  urzędniczych  i  kierowniczych  stanowisk  urzędniczych,  na  których  stosunek  pracy nawiązano  na  podstawie  umowy  o  pracę,  a  także  wymagania  określone  w  ustawie  stosownie  do  opisu stanowiska.

3)       Średnie  o  profilu  ogólnym  lub  zawodowym  umożliwiające  wykonywanie  zadań  na  stanowisku,  a  w odniesieniu  do  stanowisk  urzędniczych  i  kierowniczych  stanowisk  urzędniczych  stosownie  do  opisu stanowiska.

4)       Podstawowe  i  umiejętność  wykonywania  czynności.”

 

 

§ 2.  Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

 

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

Wójt

 

mgr Mikołaj Pawilcz

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Data wytworzenia: 2010-04-22

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2010-06-18

Data modyfikacji: 2010-06-18

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2010-06-18