Zarządzenie Nr 173/10

Zarządzenie Nr 173/10
Wójta Gminy Narewka
z dnia 31 maja 2010 r.
w sprawie zmian w regulaminie organizacyjnym.

 

     Na podst. art. 33 ust 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271,  Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Nr 167, poz. 1759, z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 146, poz. 1055, Nr 181, poz. 1337, z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138, poz. 974, Nr 173, poz. 1218,  z 2008 r. Nr 180, poz. 1111, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 52, poz. 420, Nr 157, poz. 1241; z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146) zarządzam, co następuje:


§ 1. W regulaminie organizacyjnym Urzędu Gminy Narewka wprowadzonym Zarządzeniem Nr 13/07 Wójta Gminy Narewka z dnia 28 lutego 2007 r. w sprawie ustalenia regulaminu organizacyjnego § 6 otrzymuj brzmienie:

„§ 6 W skład urzędu wchodzą następujące komórki organizacyjne, które przy znakowaniu spraw posługuja się następującymi symbolami:

1. stanowisko Wójta Gminy – 1 osobowe;
2. stanowisko Sekretarza Gminy – 1 osobowe – Or.;
3. stanowisko ds. obsługi Rady Gminy – 1 osobowe – Or.;
4. stanowisko ds. organizacyjnych i promocji gminy – Or.;
5. refertat finansowy – 9 osobowy – Fn.;
6. Urząd Stanu Cywilnego oraz sprawy obywatelskie – 1 osobowe – USC.;
7. stanowiska ds. budownictwa – 1 osobowe – B.;
8. stanowisko ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej – 1 osobowe -GK;
9. stanowisko ds. decyzji środowiskowych - OS.;
10. stanowisko ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowaego – 1 stanowiskowe -OC.;
11. stanowiska ds. rolnictwa – 1 osobowe – R.;
12. stanowisko ds. geodezji- 1 osobowe – G.;
13. stanowisko ds. działalności gospodarczej oraz kasa – 1 osobowe – Fn.;
14. stanowisko ds. świadczeń rodzinnych, alimentacyjnych oraz stypendium – 1 osobowe – SR.;
15. informatyk – 1 osobowe – I.;
16. Gminne Centrum Informacji – 1 osobowe – GCI;
17. administrator Ośrodka Turystyczno – Rekreacyjnego i Kulturalnego na Starym Dworze; - OTRiK.
18. pracownicy obsługi:

1) kierowcy autobusów: 4 etaty;
2) kierowca samochodu ratowniczo – gaśniczego: 1 etat;
3) kierowca – operator sprzętu do wywozu nieczystości stałych i płymmych: 3 etaty;
4) robotnik drogowy: 1 etat;
5) woźna: 1 etat”.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Wójt Gminy Narewka

mgr Mikołaj Pawilcz

 

Metryka strony

Udostępniający: Wójt Gminy Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Data wytworzenia: 2010-05-31

Wprowadzający: Wioletta Bołtryk

Data wprowadzenia: 2010-06-18

Data modyfikacji: 2010-06-18

Opublikował: Wioletta Bołtryk

Data publikacji: 2010-06-18