Zapytanie ofertowe - dostawa gazu - ZP.271.2.9.2020

Narewka, dnia 22.10.2020 roku

ZP.271.2.9.2020

 

Z A P Y T A N I E   O F E R T O W E

 

  1. Zamawiający Gmina Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka zaprasza do złożenia oferty na „Sukcesywne dostawy gazu propan do rozprężali gazu w Narewce przy ul. Nowej
  2. Przedmiot zamówienia:

Sukcesywne dostawy gazu propan do rozprężali gazu w Narewce przy ul. Nowej.

Łączne zapotrzebowanie szacuję się na około 84 914 litrów.

  • Zakres zobowiązania Wykonawcy obejmować będzie wszystkie prace oraz ich koszty, jakie są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
    1. Dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby rozprężali gazu przy ul Nowej.
    2. Inne koszty i opłaty ponoszone przez Wykonawcę, które są niezbędne i pozostają w związku z realizacja przedmiotu zamówienia.
    3. Zamawiający dopuszcza możliwość dostaw gazu do innych obiektów w przypadku oddania do użytku takich obiektów w trakcie obowiązywania umowy bądź wykonania wymiany kotłowni na gazową w trakcie obowiązywania umowy.
    4. Ilość zamówionego gazu będzie zależna od zapotrzebowania w danym sezonie.
      • Ze względu na fakt, iż szacunkowe dane co do łącznego zapotrzebowania w ilości około 84 914 litrów są tylko danymi szacunkowymi Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
        • Możliwości niezrealizowania całości zadania,
        • Możliwości zwiększenia zamówienia powodującą zwiększenie wynagrodzenia, jednak nie więcej niż o 20% jego szacowanej wartości
  1. Zamawiający informuje, iż w poprzednim roku kalendarzowym 2017 zakupiono łącznie - 44 875 litrów gazu, w roku 2018 r. – 48 242 litrów gazu, w roku 2019 r – 40 255 litrów gazu, w roku 2020 do dnia 7.10.2020 – 28 277 litrów gazu.
  2. Gaz propan musi spełniać wymagania jakościowe określone Polską Normą (PN-C-96008:1998P) w sprawie wymagań jakościowych dotyczących składu, wartości opałowych.
  3. Dostawy realizowane będą sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem zgłaszanym przez Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania.
  4. Zamawiający przewiduje rozładunek gazu z autocysterny do zbiorników przy zastosowaniu pompy przy autocysternie.
  5. Autocysterna dostarczająca gaz musi być wyposażona w atestowany, zalegalizowany licznik prawidłowo wskazujący dostarczoną/zatankowaną ilość
  6. W trakcie realizacji zamówienia, cena za gaz będzie podlegała waloryzacji zgodnie z zapisami w umowie oraz załącznikiem do zapytania ofertowego.
  7. Dostawy gazu realizowane będą w dni robocze od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  8. Dostawy realizowane mają być w godzinach od 7.30 do 15.30, dokładne godziny Wykonawca powinien ustalić z odbiorcą
  • Wymagania stawiane Wykonawcy:
    1. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów zapytania ofertowego oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości zapytania po upływie terminu składania ofert,
    2. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  1. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
    • termin wykonania zamówienia: od 1 lutego 2021 do 31 stycznia 2023 roku.
    • warunki płatności: przelew w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowego rachunku lub faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT lub rachunku za wykonaną dostawę jest podpisany bezusterkowy protokół
    • okres gwarancji: nie dotyczy
    • Podana w ofercie cena zawiera wszelkie koszty związane z realizacją zamó
  2. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
    • Wszystkie informacje, oświadczenia mogą być przekazywane na adres Zamawiającego Gmina Narewka ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka
      1. email: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl
  1. Kryteria wyboru ofert: 100 % oferowanej ceny
    • Wykonawca w ofercie podaje cenę za 1 tonę gazu (z dokładnością do DWÓCH miejsc po przecinku).
    • Oferta będzie oceniana na podstawie:
      1. ceny (załącznik do zapytania ofertowego) Ceną bazową ustala się na podstawie notowań ORLEN Paliwa, Loco terminal Sokółka (http://www.orlenpaliwa.com.pl/PL/notowania/Strony/Loco-terminal.aspx).
      2. W dniu 22 października 2020 roku notowania dla tego Terminalu wynosiły:
        • Propan – cena w zł/tonę –080,00 netto (data obowiązywania od 2020-10-17)
  • Wydruk ze strony ORLEN Paliwa Loco terminal Sokółka będzie wymagany przy każdej dostawie gazu. Wydruk musi zostać wygenerowany w dniu dostawy.
  • Do każdej dostawy gazu należy będzie dołączyć dokument, z którego jednoznacznie wynikać będzie ilość zatankowanego paliwa w tonach lub litrach przeliczoną zgodnie z przelicznikiem gęstości:
    1. Dla Propanu: 0,535 (1000/0,535=1869,16)
  1. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia i in.):
    • Wykonawca jest zobowiązany do złożenia oferty oraz w niej zawartych oświadczeń (na załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – Formularz ofertowy)
    • Do oferty należy dołączyć koncesję lub zezwolenie na obrót paliwami ciekł
  2. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy na podstawie odrębnych przepisów zamawiającego).
    • Wzór umowy stanowi załącznik numer 2 do zapytania ofertowego.
  3. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane):
    • Zamawiający nie wymaga spełnienia powyższego warunku.
  4. Sposób przygotowania oferty:
    • Wzór oferty stanowi załącznik numer 1 do zapytania ofertowego.
    • Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem.
    • Oferta musi być przesłana za pośrednictwem: maila, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka, e-mail: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl do dnia 30.10.2020 r. do godz. 09:00.
  5. Oferent może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
    • Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania
  6. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częś
  7. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  8. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu
  9. Zamawiający informuje, że oferty niekompletne nie będą
  10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częś
  11. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
  12. Zamawiający dokona poprawek w ofertach:
    • oczywistych omyłek pisarskich;
    • oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek.
  13. O dokonanych poprawkach rachunkowych w ofercie Zamawiający niezwłocznie zawiadamia o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
  14. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  15. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli będzie niekompletna (np. nie zawiera wszystkich wymaganych zapytaniem dokumentów lub dokumenty te zawierają błędy niestanowiące oczywistych omyłek pisarskich) lub jej treść nie będzie odpowiadać treści Zapytania ofertowego lub gdy Wykonawca podlegać będzie wykluczeniu na podstawie okoliczności wskazanych w Zapytaniu ofertowym.
  16. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez wykonawcę wyjaśnień treści złożonych przez niego oferty.
  17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.
  18. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
  19. Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych, w przypadku beneficjenta, który jest zamawiającym w rozumieniu Pzp:
    • Z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczeniu podlegają Wykonawcy, którzy są powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiają Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy, a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
      1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
      2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez,
      3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
      4. pozostawaniu w związku małżeńskim, stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
    • Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia na formularzu ofertowym w zakresie braku w/w powiązań, którego wzór stanowi załącznik do niniejszego Zapytania ofertowego.
  20. Klauzula o ochronie danych osobowych:
    • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod nr (85) 682 98 80;
    • W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Gminę Narewka danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: iod_ug_narewka@podlaskie.pl
    • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
    • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź zm.), zwanej dalej Ustawą;
    • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
    • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
    • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    • posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
    • w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    • nie przysługuje Pani/Panu:
    • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
    • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
    • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  21. Załączniki do Zapytania ofertowego:
    • Formularz ofertowy.
    • Wzór umowy.
    • Waloryzacja ceny.

 

 

 

…………………………………………………..

(podpis kierownika jednostki)

 

 

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Szymaniuk

Data wytworzenia: 2020-10-22

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data modyfikacji: 2020-10-22

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2020-10-22