ZP.271.2.12.2020 - Sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego do remontów dróg na terenie gminy Narewka wraz z rozładunkiem, rozplantowaniem i wyrównaniem dostarczonego kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego w 2021 r.

Narewka, dnia 07.12.2020 r.

ZP.271.2.12.2020

Z A P Y T A N I E      O F E R T O W E

  1. Zamawiający Gmina Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka, tel. /85/ 682 98 80, e-mail: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl zaprasza do złożenia oferty na dostawę / usługę / robotę budowlaną* której wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, wyłączonej ze stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 t. j. ze zm.) Prawo zamówień publicznych, zgodnie z art. 4 pkt 8:
    1. Przedmiotem zamówienia jest:

„Sukcesywna dostawa kruszywa naturalnego do remontów dróg na terenie gminy Narewka wraz z rozładunkiem, rozplantowaniem i wyrównaniem dostarczonego kruszywa w miejsce wskazane przez Zamawiającego w 2021 r.”

Szacunkowa ilość zamówienia – ok. 1800 m3.

Ze względu na fakt iż powyższe dane są tylko danymi szacunkowymi Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji (w zależności od potrzeb) polegającej na zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości dostarczanego kruszywa o 35 % (plus/minus).

  1. Zakres prac /dostaw/ powinien obejmować wszystkie prace jakie są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a w szczególności :
    1. Zamawiający  zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości Zamawianego towaru w stosunku do określonej w pkt. 1 ilości w zależności od potrzeb. W takim przypadku Zamawiający nie będzie ponosił  żadnych kosztów z tym związanych.
    2. Miejscem rozładunku będzie każdorazowo wskazany przez Zamawiającego odpowiedni odcinek drogi na terenie gminy Narewka.
    3. Zamówienie będzie realizowane etapami. Zamawiający wyznaczy termin, zakres dostawy i powiadomi o tym telefonicznie Wykonawcę.
    4. Dostawa kruszywa naturalnego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 w miejsce wskazane przez Zamawiającego powinna być wykonana najpóźniej w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia zamówienia.
    5. Dostawa obejmuje pozyskanie kruszywa naturalnego przez Wykonawcę, załadunek, transport, rozładunek, wysypanie, rozplantowanie i wyrównanie dostarczonego kruszywa w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
  1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczonego kruszywa oraz jakość rozplantowania i wyrównania dostarczonego kruszywa na drodze.
    1. Kruszywo musi spełniać wymagania, normy PN-EN 13242+A1:2010 - Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym.
  1. Wykonawca w tym samym dniu co wykona dowóz kruszywa będzie formował, równał i rozplanowywał dowiezione kruszywo zachowując przejezdność remontowanych dróg. Formowanie oraz równanie odbywać się będzie sprzętem i maszynami typu równiarka drogowa Wykonawcy.
    1. W ofercie Wykonawca powinien podać cenę za 1m3 kruszywa naturalnego, obejmującą całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia, uwzględniającą rozmiar dostaw, rozplantowanie, wyrównanie i inne koszty ponoszone przez Wykonawcę. Wykonawca nie będzie mógł żądać podwyższenia wynagrodzenia
    2. Wykonawca oświadcza, że przed zawarciem umowy zapoznał się z warunkami lokalnymi dla realizacji umowy i w związku z tym nie wnosi i nie będzie wnosił w przyszłości żadnych zastrzeżeń,
    3. W przypadku stwierdzenia, że jakość dostarczanego kruszywa zawiera dużą ilość zanieczyszczeń organicznych, humusu, traw, korzeni, gliny, metali i śmieci, Zamawiający sporządzi stosowny protokół a Wykonawca na własny koszt dokona wymiany na drodze dostarczonego kruszywa.
    4. Zamawiający przy każdej dostarczonej partii kruszywa ma prawo zlecić na koszt gminy badania dostarczonego materiału w celu sprawdzenia czy kruszywo spełnia wymagania wskazane przez Zamawiającego. Kruszywo niespełniające wymagań nie zostanie odebrane i Wykonawca na własny koszt wywiezie je z miejsca rozładunku oraz na własny koszt dokona naprawy drogi kruszywem spełniającym normy wskazane w Zapytaniu ofertowym.
    5. Zamawiający ma prawo wraz z dostawą kruszywa, żądać aktualnych badań (wykonane max. 3 miesiące od chwili dostawy), potwierdzające iż kruszywo spełnia wymagania w/w normy.
  1. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  1. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  2. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
  3. Przedmiot zamówienia należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej.
  4. Wymagania związane z wykonaniem zamówienia:
    1. termin wykonania zamówienia:
      1. od dnia 01 stycznia 2021 r. do 30 listopada 2021 roku
    2. warunki płatności: przelew w ciągu 30 dni od dnia otrzymania faktury.
    3. okres gwarancji: Zamawiający może dokonać kontroli dostarczanego materiału. Jeżeli w wyniku kontroli zostanie stwierdzone, że jakość dostarczanego materiału jest niedostateczna, nie zostanie odebrany przez Zamawiającego. Wykonawca na żądanie Zamawiającego dostarczy aktualne badania (wykonane maksymalnie 3 miesiące od chwili dostawy), potwierdzające iż kruszywo spełnia w/w normy.
  5. Miejsce lub sposób uzyskania informacji oraz dodatkowej dokumentacji określającej szczegółowe warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia:
    1. Urząd Gminy Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka, tel. /85/ 682 98 80;
    2. Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami oraz wszelkich wyjaśnień udziela:
      1. Paweł Karpiuk, Jan Bogusz – osoba odpowiedzialna za nadzór nad realizacja zadania
    3. Termin związania z ofertą: 30 dni od terminu składania ofert
    4. Kryteria wyboru ofert:
    1. Wszystkie ceny podane w ofercie powinny być podane w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zamawiający rozlicza się z Wykonawcą w złotych polskich (wynagrodzenie ryczałtowe).
    2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami o następującym znaczeniu:
  1. Cena oferty brutto.
  1. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że wykonawcy złożyli oferty w takiej samej cenie – Zamawiający wezwie do złożenia ofert dodatkowych.
  2. W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.
  1. Wymagania, jakie powinni spełniać wykonawcy zamówienia w zakresie dokumentów i oświadczeń (np. posiadanie koncesji, zezwolenia i in.). Wykonawca winien:
    1. Zamawiający nie wymaga spełnienia warunków.
  2. Wzór umowy lub istotne postanowienia umowy, które zostaną zawarte w jej treści (jeżeli wymagana jest forma pisemna umowy na podstawie odrębnych przepisów zamawiającego)
    1. w załączeniu.
  3. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, sposobu oraz formy jego wniesienia (jeżeli jest wymagane):
    1. nie wymagane.
  4. Sposób przygotowania oferty:
    1. Wzór oferty stanowi załącznik do zapytania ofertowego.
    2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem
    3. Oferta musi być przesłana za pośrednictwem: maila, poczty, kuriera lub też dostarczona osobiście na adres: Urząd Gminy Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka, e-mail: sekretariat@ug.narewka.wrotapodlasia.pl do dnia 15.12.2021 r. do godz. 9:00.
    4. Oferty które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą oceniane.
  1. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejsza ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym, z zastrzeżeniem pkt poniższych.
  2. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku postępowania.
  3. Zamawiający informuje, że oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
    1. Unieważnienia postępowania bez podawania przyczyn.
  1. Nie wybrania żadnej z przedstawionych ofert bez podania przyczyny
  2. Pozostawienia bez rozpatrzenia oferty niezgodnej z wymogami niniejszego zapytania.
  1. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
  2. Klauzula o ochronie danych osobowych:
    1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
    2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Narewka, ul. Białowieska 1, 17-220 Narewka. Może Pan/Pani skontaktować się z nami osobiście, poprzez korespondencję tradycyjną lub telefonicznie pod nr (85) 682 98 80;
    3. W celu uzyskania informacji dotyczących przetwarzanych przez Gminę Narewka danych osobowych może się Pan/Pani skontaktować z naszym Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: iod_ug_narewka@podlaskie.pl
    4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zapytania ofertowego;
    5. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.), zwanej dalej Ustawą;
    6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
    7. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;
    8. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
    9. posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
    10. w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
    11. nie przysługuje Pani/Panu:
      1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
      2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
  • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Szymaniuk

Data wytworzenia: 2020-12-07

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data modyfikacji: 2020-12-07

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2020-12-07