Samodzielne Stanowiska

I. stanowisko d/s obsługi Rady Gminy i Komisji - Barbara Niewiadomska - Golonko - tel. (85) 682-98-96

Zakres czynności

  1. Obsługa Rady Gminy związana z realizacją przepisów ustawy o samorządzie gminnym,  obsługa narad  i szkoleń z sołtysami, przygotowywanie projektów   rozstrzygnięć   wniosków radnych oraz komisji:
  2. Czuwanie nad terminową i właściwą realizacją Uchwał Rady Gminy oraz zapewnienie  wykonawstwa wniosków komisji i radnych
  3. Organizacyjne zabezpieczenie warunków do odbycia Sesji Rady Gminy, techniczne zabezpieczanie uroczystości okolicznościowych;
  4. Wykonywanie zada związanych z organizacją zebrań wiejskich i działalnością sołtysów;
  5. Organizacja załatwiania skarg i wniosków obywateli

II. stanowisko d/s kadr - Agnieszka Osipczuk - tel. (85) 682-98-92

Zakres czynności:

1. Prowadzenie spraw osobowych:

  • Prowadzenie akt osobowych pracowników urzędu oraz kierowników jednostek podległych;
  • Sprawy zwi ązane z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;
  • Załatwianie spraw rentowych i emerytalnych pracowników;
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracy;
  • Gospodarka odzieżą ochronną i roboczą

III. Radca prawny -

IV. stanowisko d/s budownictwa - Paweł Karpiuk - tel (85) 682-98-93

Zakres czynności:

  1. Przygotowywanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz prowadzenie rejestru wydanych decyzji;
  2. Zarządzanie siecią dróg gminnych i lokalnych;
  3. Wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg wojewódzkich, zaliczania dróg do kategorii dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich;
  4. Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego oraz naliczanie należności z tego tytułu;
  5. Prowadzenie rozliczeń materiałowych w zakresie wykonywanych remontów i inwestycji;
  6. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w w/w zakresie.

V. stanowisko d/s infrastruktury - Szymaniuk Marcin - tel. (85) 682-98-94

Zakres czynności:

  1. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o środki unijne;
  2. Zamówienia publiczne;
  3. Decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach planowanego przedsięwzięcia
  4. Ochrona p-poż

VI. stanowisko d/s Obrony Cywilnej - Konik Ewa - tel. (85) 682-98-98

Zakres czynności:

  1. Organizowanie zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony;
  2. Przygotowywanie oraz realizacja świadczeń osobistych na rzecz obrony:
  3. Organizacja szkoleń z zakresu OC:
  4. Prowadzenie kancelarii tajnej
  5. Sporządzanie sprawozdań statystycznych w w/w zakresie

VII. stanowisko d/s gospodarki odpadami - Agnieszka Osipczuk, Anna Pawłowicz - (85) 682-98-92

Zakres czynności:

  1. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach,
  2. Prowadzenie rachunkowości, windykacji i egzekucji opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
  3. Realizacja zadań wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz ustawy o odpadach, a w szczególności:
    • przyjmowanie i weryfikacja deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, prowadzenie rejestru wpływu deklaracji,
    • kontrola i nadzór nad prawidłowością gospodarowania odpadami,
    • przygotowanie i opracowanie projektu decyzji dot. wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
    • rozliczanie odbioru śmieci,
  4. Pomoc w prowadzeniu PSZOK

Metryka strony

Udostępniający: Gmina Narewka

Wytwarzający/odpowiadający: Wioletta Bołtryk

Data wytworzenia: 2018-03-29

Wprowadzający: Andrzej Gierasimiuk

Data wprowadzenia: 2003-09-23

Data modyfikacji: 2022-05-16

Opublikował: Andrzej Gierasimiuk

Data publikacji: 2003-09-23